חגורת בטן לאחר הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חברה המליצה לי ללבוש חגורת בטן לאחר הלידה בטענה שזה עוזר לחזור לפיגורה 1. מה דעתך? 2. יש בזה סיכון? 3. אם הינך ממליץ האם להסתובב איתה בכל היום או בלילה או...? תודה,
שלום לך ד"ש, לדעתי, הגוף צריך זמן כדי לחזור לעצמו. אם חגורת בטן עוזרת - אינני יודעת. יש לזכור שהשרירים והרחם עברו מתיחה מאד אינטנסיבית ועליהם לחזור למימדים הקודמים, ובדרך כלל הם עושים זאת. תזונה נכונה ופעילות גופנית ברגע שמותר, מאד עוזרים לשרירים לחזור לעצמם. חגורת הבטן מהדקת את הגוף אף לא מפעילה את השרירים. את יכולה גם להתייעץ עם הרופא שלך. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il