GBS Perinatal Screening מסוג B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 36 תוצאה חיובית ב GBS Perinatal Screening מסוג B 1. 2 הריונות קודמים לא היה לי החיידק, איך הגיוני? 2. האם כל בתי החולים, לרבות קפן בו אני מתכננת ללדת נותנים אנטיביוטיקה? 3. אני יולדת בד"כ תוך שעה- שעתיים, אם לא יספיקו לתת לי אנטיביטיקה ב 2 מנות בהפרש 4 שעות, האם יזריקו לתינוקת? 4. האם כדאי לשקול ניתוח קיסרי ולחסוך את עניין העברת החיידק לתינוקת? בעבר ילדתי לידות רגילות תודה
שלום מרי, את השאלה הזאת כדאי שתשאלי בבי"ח קפלן. אין לנו כאן מידע רפואי. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
האם כדאי לשקול ניתוח קיסרי ולחסוך את עניין העברת החיידק לתינוקת?