שתיית חליטת עלי פטל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
טלי שלום רב, אני בשבוע 30+1 והתחלתי אתמול לשתות חליטת של עלי פטל כי יש לי קצת בצקות וחסימת ורידים אז בניו פארם אמרו לי לשתות את החילטה כי זה מוריד קצת נפיחות ומחזק את הרחם. אף אחד לא אמר חלילה שזה אולי יגרום לצירים מוקדמים! אני קצת פוחדת אז הפסקתי, האם יכולה להיות משמעות לכמות ששתיתי עד עכשיו, זה בערך 3 וחצי כוסות. מפחיד אותי קצת. אודה לך אם תחזרי אלי מהר.
שלום ברנדה, טלי כבר לא פעילה כאן בפורום. האם יש התוויה על עלי הפטל בנושא צירים מוקדמים? האמת שאף פעם לא התנסיתי בהם. אם אני זוכרת נכון, השתיה מוגבלת למספר מסויים של כוסות ביום. נסי לבדוק אם באתר "דולות" יש פורום ולשאול שם, או לקרא באתר של צמחי מרפא על תה פטל. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il