חוסר תאבון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני ההריון הייתי אוכלת 3 ארוחות מסודרות ביום. היום שבוע 9 ( כמעט 10) להריון, אין לי תאבון. אני אוכלת בבוקר ארוחת בוקר קלה, ולאחר מכן לא מסוגלת לאכול שעות רבות. אני אפילו מדלגת עם ארוחת הצהריים, כי אני לא מסוגלת לחשוב על ארוחה מלאה וחמה, זה עושה לי יותר רע . בנוסף, שמתי לב שאחרי ארוחה כבדה ( בשר, פסטה, אורז.. ) אני מרגישה רע ובחילות, דבר שלא הרגשתי בעבר. האם זה נראה לכם נורמלי ?
שלום טובה, הרבה דברים עשויים להשתנות בהריון, ביניהם גם התיאבון. מי אמר שצריך לאכול ארוחה חמה? תזכרי שכבר כך חם עכשיו. את יכולה לאכול סלטים מגוונים קרים, את יכולה לאכול עוף קר (לא צריך יותר מ-100 גר' בשר), פירות, ירקות, מיצים מירקות ופירות, יוגורט ועוד. אם את מוטרדת מכך, פני לתזונאית שמתמחה בהריון להתאמת תזונה. כל טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il