תופעות לוואי תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, אני בתחילת הריון ( שבוע 9 ) ולאחרונה "סובלת" מהמון תופעות לוואי ורגישויות כמו שינויי קיצוני במצבי הרוח, בכי עם דמעות שלא מפסיקות, ובנוסף בשבוע האחרון יש לי כל הזמן כאבי בטן ושלשולים. שמתי לב כי למרות שאני בהתחלה כבר רואים לי קצת בטן. האם התופעות האלה הן חלק מההריון ( ראשון ומבורך ) , או שעליי לחשוש ממשהו ?
שלום טובה, שלום טובה. הכל נראה נורמלי. רגישות יתר, מצבי רוח משתנים, ואפילו בטן קטנה. לגבי השלשולים, אם נמשכים למעלה מ-3 ימים רצוי ללכת לרופא. עליך לזכור לשתות הרבה נוזלים. האם את לוקחת כדורי ברזל? הם יכולים לגרום לשלשולים או עצירות. כל טוב ובריאות טובה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il