שאלה בעניין כדור לפטרת והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, שמי שני ואני ובעלי מתכננים הריון, בעלי קיבל את כדור ה"פלוקונזול" 150מ"ג לפטרת בגוף (מפשעה, בהונות ופטרית שמש בגב) למשך 3 חודשים עם הפנייה לבדיקות מעבדה כל חודש. הטיפול עצמו שהוא קיבל נשמע מפחיד ויסודי מדי אך שאלתי היא האם ניתן להכנס להריון במקביל לנטילת הכדורים הללו (בעלי נוטל אותם) או שכדאי לדחות את ההריון המיוחל. בתודה, שני
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שני, זו שאלה שעליך להפנות לרופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il