דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר שאובחן אצלי דיכאון אחרי לידה לקחתי פעם ביום במשך חודשים את התרופה ויפאקס XR כעת אני לקראת סיום הטיפול ומרגישה טוב, אני רק רוצה לדעת אם יש סיכוי שהדיכאון יחזור עם ההריון הבא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליאת, אני שמחה לשמוע שאת אחרי הדיכאון. אין לדעת אם הדיכאון יחזור בפעם הבאה או לא. כל הריון וכל לידה שונים אצל כל אשה ואשה, ואפילו אצל אותה אשה. מאחלת לך רק טוב, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il