ברזל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 38 + 4 חודשים, בהריון שלישי שבוע 16 + 3. מתחילת ההריון אני נוטלת כדורי פרנטל, החל מהשבוע קיבלתי לשתות כדורי ברזל משולבים עם חומצה פולית - פרוגראד פוליק. שאלתי היא האם להפסיק את כדורי הפרנטל או שאין מניעה מלשתות את ניהם ביחד. (פשוט שכחתי לשאול את הרופאה) בתודה והמשך יום נפלא!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רויטל, תתקשרי לרופא ותשאלי אותו. בתחום הבריאות אין לי כל סמכות מקצועית. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il