5-6 ימי איחור במחזור
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מקבלת מחזור מסודר כל 31 יום והפעם הוא מאחר עשיתי בדיקת דם אתמול לאחר 4 ימי איחור ויצא שלילי אך קראתי באיזה מקום שלעיתים אם עושים את הבדיקת דם מוקדם מידי זה עלול להיות שלילי לא נכון הםא יש סיכוי להריון כי עדיין לא קיבלתי מחזור וזה אף פעם לא קרה לי האם יש סיכוי שזה הריון חוץ רחמי ולא מזהים זאת בבדיקת דם? תודה
בתקופה הזו, בדיקת דם כבר היתה אמורה לתת תשובה מובהקת. יחד עם זאת, חשבי לרגע אם את בתקופה מתוחה במיוחד? אם הכל כרגיל, שווה ללכת להתייעץ עם הרופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il