בנות-זקוקה להרגעה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 6 +4. חוץ מקצת לחץ בבטן התחתונה שאני לא יודעת מה הוא אומר, אין לי שום תסמין להריון. הבטא היתה לפני 4 ימים - 225 ובדיקת האולטרסאונד רק בעוד שבועיים, ולי יש הרגשה שהעבר ממש לא מתפתח והחשש הזה מלווה אותי כל היום. מישהי חוותה אותו דבר כמוני? חשוב לי לשמוע כדי להירגע.
שלום לך הריונית חדשה, אם יש לך איזה שהם ספקות - פני לרופא. לקופת חולים הכללית יש מרכז מענה טלפוני בכל שעות היום, תוכלי להתייעץ במשך היום עם האחות בקופת החולים שלך. בנוסף, אני מאד ממליצה לקרא ספר רציני בנושא הריון ולידה, כדי שתוכלי למצוא בו תשובות לשאלותיך. מאחלת לך המשך הריון בריא ותקין. צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il
אני גם בהריון ראשון שלי, (כרגע אני בחודש ה-6) אין מרגישים את העובר זז עד שבועות מתקדמות יותר, למשל ב 18 וזה טבעי- הוא עדיין קטנשיק- בגודל של גרגיר פול!!! אל תכניסי את עצמך לפניקה מיותרת, תהיי שמחה במה שיש לך ואל תחצה את הגשר לפני שאת מגיעה אליו- קחי את הזמן שלך, גם אם תילחצי זה לא ילך מהר יותר סבלנות חיבוקים ונשיקות מאריאן