שאלה בנושא בקבוקים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אמא צעירה לעתיד... לא כ"כ מודעת לכמה עניינים קטנים. קניתי 2 בקבוקים קטנים של אוונט + 2 מוצצים. לא מצויין עליהם שהם ללא ביספינול A אז כנראה הם מהסדרה הישנה. התכנון שלי להניק אך אני קניתי בקבוקים ליתר בטחון אם אצטרך. במידה ואשתמש בהאכלה מבקבוק, ארכוש כמובן בקבוקים חדשים. כשיש בקבוק "למקרה צורך" לשאיבת חלב וכו' עם ביספינול, הם זה בעייתי? ומה לגבי המוצצים? (גם על המוצצים של NIP ושל שילב שרכשתי לא מצויין כלום... מדובר במוצצי סיליקון).
שלום נוי, אני ממליצה לשאול בטיפת חלב או במכון הטרטולוגי. כל טוב ובהצלחה בהמשך צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il