בריכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני נמצאת כרגע בהריון שני, שבוע 41. האם מותר ללכת לבריכה בכדי לזרז את הלידה? את ההריון הקודם סיימתי בשבוע 42 עם זירוז... לא בא לי לחכות עד שבוע 42 רק כדי ללדת שוב עם זירוז... תודה, עדי
שלום עדי, לא הבנתי איך בריכה מזרזת את הלידה. תזכרי שלידה לא מתרחשת לפני שהעובר "מחליט" שזה הזמן. באופן כללי ניתן לזרז לידה בעזרת דיקור סיני ורפלקסולוגיה, אך אם אין סימני לידה, אף מטפל מוסמך וראוי לא יקדים אותה. שווה לבדוק אם מטפל מוסמך. והעיקר, זה אוטוטו קורה. עוד מעט סבלנות. בהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il