שיליה אחורית נמוכה המכסה את צוואר הרחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע 14+4.(הריון שני,בת 28). בבדיקת סקירת מערכות מוקדמת הרופא אמר כי יש השיליה נמוכה ואחורית המכסה את צוואר הרחם, אך היא לא שילית פתח תודה לאל. הוא אמר ש99% היא עולה בהתקדמות ההריון. שאלותיי הן: 1. האם ברב המקרים היא עולה? 2. האם זה נחשב הריון בסיכון שהשליה למטה? 3. מהן החששות כהמצב הוא כך? כמו שהבנתם הנני פחדנית...סליחה על השאלות :-) תודה רבה בשורות טובות
שרון יקרה, הרופא נתן לך הסבר. אם יש לך שאלות נוספות עליך לשאול אותו. אני לא יכולה לענות על השאלות הללו כי אין לי שום ידע רפואי. אני חושבת שכדאי שתטפלי בפחדים שלך. בהצלחה בהמשך, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך המסע היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369