בחילות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע 7 בערך. לפני כשבוע התחילו לי בחילות חזקות כל ערב והייתי כמעט מנוטרלת לגמרי. בימים האחרונים הבחילות נחלשו אך עדיין יש הרגשה דומה אך ממש לא באותה עוצמה. שאר התופעות הן כרגיל (רגישות בחזה, רגשנות וכו'). אני משתדלת גם לא לאכול/ לשתות דברים שיעוררו לי אותן. האם זה צריך להדאיג השינוי בבחילות? הבחילות אמורות להופיע כל יום? תודה
שלום שיר, גם הבחילות, כמו סימנים אחרים של היריון, משתנות. תשמחי שעוצמתן פחתה. אגלה את אוזנך, שיש נשים שלא סובלות בכלל מבחילות. כל טוב והמשך הריון בריא ותקין צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369