תרופות בתקופת ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האחרי הלידה הקודמת היתה לי דלקת בבלוטת הטריס וסבלתי באותה תקופה מהתקפי חרדה אני מקבלת פקסט ואלפרוקס עכשיו גיליתי שאני בהריון בשבוע 4 האם התרופות משפיעות? אני מפחדת שאעבור אותן בעיות אחרי לידה זו גם. מה אפשר לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תמר, בכל מה שנוגע לתרופות רק הרופא יכול לתת לך תשובות מהימנות. בבקשה אל תחפשי תשובות בפורומים, הן עלולות להיות לא מקצועיות. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369