שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אנא עיזרי לי איך אני אמורה לחשב את הביוץ ? אלו ההפרשי ימים בין כל מחזור מחזור 1 28 יום מחזור 2 28 יום מחזור 3 29 יום מחזור 4 26 יום מה אני אמורה לעשות ????
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עינב, כמו שכתבתי לליהיא, דיקור סיני או רפלקסולוגיה יכולים להסדיר את המחזור. רופא יתן לך כדורים כדי להסדיר. את יכולה לבחור. אבל דבר ראשון רצוי לצאת מהמלחץ לגבי כניסה להריון, הלחץ לא עוזר. טפחו את הזוגיות ותיהנו. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369