עזרה דחופה- שבוע 5 נעלמו כל סימני ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 5, לאחר שהמחזור איחר הייתי מאד עייפה והיתה לי רגישות בשדיים לפני 3 ימים כל הסימנים נעלמו- החזה כבר לא רגיש, אני לא עייפה- לפני חצי שנה היתה לי הפלה יזומה בשבוע 8 מדוע הסימנים נעלמו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ענת, זה שהסימנים נעלמו לא אומר דבר. סימנים באים והולכים ומשתנים בהריון. אם את מרגישה לא בטוחה במשהו, פני לרופא. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בתהליך "המסע" עפ"י ברנדון בייס http://www.heal-la.co.il 08-9263369