הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני הפסקתי לקחת גלולות מרסילון, ורוצה לכנס להריון?? האם נטילתי לגלולות ישפיע על כניסתי להריון?? ויקח יותר זמן???
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיוון, אין לדעת. זה שונה מאשה לאשה. חשוב לזכור שגלולות יוצרות דימום מלאכותי ולא מחזור, כך שכל גוף חוזר לאיזון ההורמונלי שלו בקצב אחר. כדי להחזיר את הגוף לאיזון שלו ולהכינו להריון אני ממליצה מאד על רפואה סינית או רפלקסולוגיה ואשמח להמליץ על מטפלות באזור ת"א ומודיעין. כל טוב ובהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il 08-9263369