זירוז לידה לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי. בלידה ראשונה שהתחילה רגיל סיימתי בניתוח קיסרי מכיוון שהיתה זו לידת תאומים שאחת העוברות הראתה מצוקה קלה. לידה שניה נרתיקית ומופלאה. לידה ראשונה היתה בשבוע 37 ושניה ב39+1 .אני באמצע שבוע 39 ומאוד חוששת להריון עודף מכיוון שהבנתי שלא ינתן לי זירוז אחרי הקיסרי אלא ניתוח.האם יש משהו טבעי ,פיזי שאני יכולה לעזור להקדים את הלידה?
למיטב ידיעתי (הבלתי מקצועית) לא ששים לזרז לידה, אלא כאשר מתחילים צירים אפשר לעזור. נסי להתייעץ עם מטפל ברפואה סינית, ברפלקסולוג, מטפל בארומתרפיה. אם את מאיזור מודיעין אפשר לתת המלצה. בהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369