חיסון נגד אדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום עברתי חיסון נגד אדמת ושאלתי את האחות האם ניתן להיכנס להריון בלי להמתין 3 חודשים כפי שרופא נשים אמר לי והאחות אמרה שאין צורך בלהמתין ואפילו הביאה לי מסמך ממשרד הבריאות שאין צורך להמתין. אני מאד מתלבטת מה את מציעה לעשות בבקשה עיזרי לי???!!! כרגע החלטתי להמתין חודש האם להמתין יותר??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ליטל, אני חושבת שעדיף להקשיב לבעל המקצוע הבכיר ולקחת את אמצעי הזהירות המירביים. ומה יקרה אם תמתיני 3 חודשים? אשמח אם תעני. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369