שלשולים בהריון תאומים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 29 להריון תאומים כבר יממה שלמה שאני עם שלשולים,האם זה מסוכן לעוברים אני מקפידה על שתיה מרובה ועוד יותר בעקבות המצב אני לוקחת כדורי ברזל אקטיפרין עליי לפנות לרופא או שהמצב בסדר??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רותי, האם השלשולים תחופים? יכולות להיות הרבה מאד סיבות לשלשולים, גם כאלה שמלווים בכאבי בטן ועוויתות במעיים. זה גם יכול להיות וירוס קל. המתיני עוד יום, הקפידי על תזונה קלה כמו גם אורז ובננות ושימי לב מה קורה. אם השלשול ממשיך, עדיף לפנות לרופא המטפל. כל טוב ובהצלחה. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il