הריון מתיש
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, זה ההריון השני שלי בחודש ה-3-ואני סובלת מאד מתחושה של חולשה -לא מוסברת אני לא יכולה להשאר לבד,אני לא מתפקדת, הפסקתי לעבוד-הבדיקות שלי תקינות מביחנת ברזל+B12 וכו' האם התופעה הזו מוכרת? ומה יש לעשות על מנת להקל על המצב הזה? אודה לכל תשובה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פיורינה, לא נעים. תזכרי שהקיץ שלנו לא קל. תסתכלי יותר מסביב על חייך, האם יש בהם משהו שעלול להתיש אותך? נסי ללכת לטיפוש שיאצו (מותר בהריון) או למטפל בפרחי באך, יכול להיות שתמיכות מהסוג הזה יוכלו לעזור לך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il