הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.יש לי 3 ילדים ולפני שנה הפסקתי לקחת גלולות ומאז לא הצלחתי להכנס להריון.יש לי שאלה אולי קצת מוזרה אבל די מציקה לי לאחרונה.לפני כמעט שנה התחלתי לעבוד בקייטרינג מדי פעם ויש ימים שאני עובדת ממש ליד הכיריים וליד אש חזקה וחום.האם ישנה השפעה של החום על הכניסה להריון או שאין שום קשר?חשבתי שאולי בגלל שאני קרובה מדי לחום של הכיריים הבטן מתחממת או משהו דומה.תודה מראש.
לא אמור להיות כל קשר. תערכי בדיקת ביוץ. ובכלל רצוי שתעשי בדיקות כלליות. האם את מספיקה לנוח? בת כמה את? יש כאן כמה שאלות שצריך לבדוק, והעיקר, להיות שלוה. צביה רן היא-לה נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129