המלך שלמה כ"ס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי, אני אמורה לקבל בעוד יומיים. אני ובעלי קיימנו יחסים במטרה להכנס להריון (כמובן סביב יום הביוץ וביום הביוץ עצמו שחל ב- 19 לחודש). יש לי לחצים בבטן התחתונה, עייפות מטורפת וחום יחסית גבוהה שלא יורד מזה שבוע (37.2). האם יש סיכויי להריון? האם אני יכולה לבצע בדיקה בייתית בשלב זה? אם כן, האם התוצאה מהיימנה דייה? אודה תשובתך, יום טוב. יעל.
שלום יעל, אינני יודעת מה הכותרת שבחרת. על כל פנים התאזרי בסבלנות וחכי לאיחור במחזור כדי לעשות את הבדיקה. חבל לבזבז בדיקות. כל טוב ובהצלחה צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9265129