מופנת לניתוח קייסרי ...אומללה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני קרובה לתחילת שבוע 37 הגניקולוג הפנה אותי לניתוח קייסרי לקביעת תור עקב מצג עכוז ...התקשרתי לליס בת"א ואין אפשרות ליילד שם לפני שבוע 39 ואין גם תור ייעוץ לפני כן מה עושים למי אני פונה בסיטואצייה כזאת???...
לקריאה נוספת והעמקה
קודם כל מומלץ שתשני את הגישה שלך. למה נואשת? למה אומללה? זה לא סוף העולם. הרבה נשים ילדו בניתוח קיסרי והכל היה בסדר. קודם כל לנשום ולהרגע. דבר שנית, אני ממליצה לפנות למטפל מוסמך ברפואה סינית שיש לו ניסיון בהיפוך עובר. שיהיה בהצלחה, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369