האם יכולה להיות ירידת מים בשבוע 10?דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אתמול הגעתי הביתה וראיתישהתחתון רטוב מאז עקבתי ויש טיפה רטיבות אבל נראה לי שזה בתחום הנורמלי , האם יתכן שהיתה לי ירידת מים בשבוע כזה? שכחתי לציין שלפני יומים עברתי בדיקה וגינלית ונמצא שצואר הרחם סגור, האם זה יכול להיות כתוצאה מהבדיקה? אני מאוד חוששת שזה סימן לט טוב ולא יודעת אם אכן יש לי דליפה של מי שפיר
לקריאה נוספת והעמקה
זה נראה מוזר, עדיף שתשאלי בפורום רפואי. למי שפיר יש ריח שונה משתן, יותר דומה לריח של זרע. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369