איסורים בהיריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. האם מותר לאכול עוגת שוקולד חמה, סופלה שוקולד, דבש ושמנת לבישול במהלך ההיריון?? בנוסף, האם מותר להשתמש בקרמים למיניהם (פנים, גוף וידיים)? שאלה אחרונה- האם מותר להשתמש בטיפות עיניים בערך פעם בחודש: "סטילה" ו"visine"?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום חנה, שאלתך נראית לי מוזרה. מותר לאכול הכל!!! אלא אם כן את אלרגית. כמובן שחשוב לשים לב לאוכל בריא וכמובן תלוי בכמויות. רצוי להרבות באכילת ירקות, מזונות המבושלים בבית ולא מזונות מעובדים. לגבי טיפות עיניים, ראי מה כתוב על האריזה. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369