הריון עודף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 34, הריון 3, התאריך המשוער שלי היה 18/3 והערכת משקל נוכחית 3,500 ק"ג! אני פוחדת למשוך עוד שבועיים ולהגיע ל- 4 ק"ג וללידה קשה. האם כדאי להגיע לחדר לידה ולבקש גרימת לידה? ומה המשמעויות של זה? סיכונים/סיבוכים? תודה
שלום גלינה, החלטה על הקדמת לידה היא החלטה רפואית, ורצוי שתהיה כזאת. כרגע חשוב שתהיי במעקב. תינוק גדול איננו בהכרח מנבא לידה קשה, וגם הערכות משקל לא תמיד מדוייקות. האם התינוקות הקודמים שלך נולדות גדולים? דבר נוסף, אפשר לזרז את הלידה עם דיקור סיני, עיסוי ורפלקסולוגיה, ובעיקר צריך סבלנות. מאחלת לך כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369