שלום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בע"ה אני בחודש השביעי להריון, ורציתי לדעת אם נדודי שינה אופיינים להריון-הורמונים שינויים וכ"ו.. מתחילת ההריון במהלך הלילהב אני בקושי ישנה 4 שעות רצופות, אני מתעוררת כמה פעמים בשבוע בצורה מאוד עירנית ולא מצליחה לחזור לישון. רציתי לדעת אם זה חלילה פוגע בעובר חלילה. לפניי ההריון אני ישנתי 8 שעות רצוף ללא התעורריות. יש לציין שאני עושה מדיטציה לפני השינה נכנסת למיטה רגועה והחדר שקט. פשוט אני מרגישה שאני יצאתי משיגרת השינה. יש משהו שאוכל להיעזר כידי להירדם טוב יותר .
אכן, הריון מלא שינויים והפתעות. אני יכולה להמליץ לך על תמצית באך בשם white chestnut (מס' 35). 4 טיפות בכוס מים מינרליים לפני השינה יכולות לשפר אותה. עלי לציין שהתמצית בטוחה לשימוש בכל מהלך החיים, ואפשר להשיג אותה בכל בית מרקחת. לילה טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369
האם היא מכילה אלכוהול? ובטוחה לשימוש אני ממש דואגת לפניי כל דבר שאני מכניסה לדמי . תודה מראש.