כאביל והתכווצויות בשרירים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עם התקדמותי בשבועות ההריון אני שמה לב שמדי לילה (טוב כמעט מדי לילה) אני מתעוררת בבעטה כאשר אחד משרירי (ברגלים) נתפסים. אין צורך לתאר עד כמה זה מפריע למהלך השינה הסדיר שהיה לי עד לכניסתי להריון. אשמח לדעת עוד על התופעה, שכיחות וכדומה, וכן אם ישנן שיטות למנוע אותה. מעדיפה לישון שינה ערבה עד שיצא הרך לאוויר העולם. מודה מראש למשיבים....
שלום נילי, ובכן, על התופעה הזאת אפשר בהחלט לומר שהיא מאד אופיינית להריון. כשזה קורה, רדי מהמיטה דרכי עם כל כובד משקלך על הרגל. נכון זה כואב, אך זה משחרר. נסי לאכול כל יום בננה. שימי לב אם זה עוזר. בנוסף, יש תוספי תזונה לנושא, אך תצטרכי לשאול את הרופא שלך או רוקח בבית המרקחת עם הם מותרים בהריון. כל טוב צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369