כאבים בצד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 19 (הריון שני) וביומיים האחרונים יש לי כאבי בטן בצד שמאל של הבטן בעיקר בשינוי תנוחה מישיבה לעמידה ואז זה גם מתפשט לאמצע הבטן התחתונה ואחרי כמה דקות עובר האם זה נשמע כמו מתיחה של הבטן ונורמלי בשלב זה של ההריון או שלדאוג??
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טל, בזמן ההריון עלולים להתהוות כאבים מכאבים שונים וכן לחצים שונים בגלל תנוחת העובר. אם הכאב ממשיך לאורך זמן וקשה לך לסבול אותו, רצוי לפנות לרופא. כל טוב. צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696