מעידה בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,אני נמצאת בשבוע 37.לפני כשבוע מעדתי וחטפתי מכה קרוב למפשעה,בין הרגליים,נוצר לי שטף דם. נבהלתי נורא מהמעידה אבל חוץ מזה הכל היה תקין, הרגשתי טוב והרגשתי את העובר ולא היה שום דבר חריג בגלל שלא קיבלתי מכה בבטן לא חשבתי שיש צורך להיבדק.השבוע הייתי אצל הרופא ולא הזכרתי את נושא המעידה הוא ביצע אולטרסאונד ובדק את התפתחות ההריון והכל ברוך השם,תקין.אבל בכל זאת יכול להיות שהייתי צריכה להיבדק מיד אחרי המעידה?יכול להיות שנגרם איזשהו נזק?
שלום ענת, שאלות כמו: מה אם? אולי הייתי צריכה לא יכולות לעזור ורק מפעילות רגשי אשמה. את העבר אינני יכולים לשנות. מה שחשוב שאת בסדר והעובר בסדר. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696