האצה בגדילה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב אני כרגע נמצאת בשבוע ה31+2 בשבוע שעבר עברתי בדיקת אולטרסאונד-הערכת משקל,והטכנאית אמרה לי שהעובר גדול בשבועיים מהממוצע,כרגע היא שוקלת 2 ק"ג. לאחר מכן הרופא ראה את תוצאת הבדיקה והחליט שאעבור סקירה שלישית השאלה היא האם אצטרך לעבור קיסרי? יש לי סיכוי ללדת בלידה רגילה? בברכה רויטל
שלום רויטל למה המחשבה על ניתוח קיסרי? נשים יולדות גם תינוקות של 4 ק"ג ויותר בלידה טבעית. בנוסף, חשוב לזכור שהערכות משקל לא תמיד מדויקות. המשיכי להיות בקשר עם הרופא המטפל ופני אליו בכל שאלה שלא ברורה לך. הוא צריך להיות שם בשבילך. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696