היריון וחדר כושר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בת 41.5, אם לשני ילדים (10 ו 14). אני בתחילת ההיריון (שבוע 5). בעברי הפלה טבעית אחת בטרימסטר הראשון (לפני כ-11 שנה). אני מתעמלת בחדר כושר פעם בשבוע, כשעה, כבר 7 שנים. האם אפשר להמשיך ללכת בהליכון כרגיל, באותה מהירות כמו לפני ההיריון? האם ניתן להמשיך כפיפות בטן (במכשיר של כפיפות בטן), והרמת משקולות עם הרגליים? עד איזה שלב בהיריון? אם יש מגבלות נוספות אשמח לשמוע. תודה.
שלום גל, טוב לשמוע שאת מתעמלת. יחד עם זאת, רצוי מאד להתייעץ עם מדריך כושר מוסמך מה מותר לך לעשות בהריון. כל טוב, צביה רן היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696