ציסטה בשלפוחית שתן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 38 ובביצוע אולטראסאונד לגדילת עובר (המשקל תקין) נמצא אזור גדול שחור. יש לציין שזה לא נמצא בבדיקות אולטראסאונד קודמות. הרופא חושב שזו ציסטה בשחלה או שלפוחית שתן מוגדלת ואמר שאין מה לעשות ויש לחכות לאחרי הלידה. שאלתי היא האם זה מסוכן ומה עוד כדאי לעשות. תודה
דניאלה, קיבלת תשובה מהרופא שיש צורך להמתין ללידה. יכול להיות שכמו שהופיעה כך תיעלם, אינני יודעת. גם לגבי רמת הסיכון כאן לא נוכל לענות לך. רצוי לשאול רופא. מאחלת שהכל יסתדר על הצד הטוב ביותר. שנה טובה, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 050-7617696