שלשולים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 7, כבר כשבועיים סובלת מיציאות רכות (לא ממש שלשול מימי) המלוות בכאבי בטן ממש לפני היציאה מניסיוני, כשאני מתרגשת או לחוצה (מעי רגיז ככל הנראה), הדבר קורה לי, ואני אכן חשה התרגשות רבה בעיקר מאז שגיליתי שאני בהריון. אין לי בחילות כלל. האם יתכן שזו תופעת לוואי שקשורה להריון? אולי זה בגלל התרגשות? האם יכול להיות שההורמונים משפיעים על מערכת העיכול, וכפי שהם גורמים לבחילות הם גם עלולים לגרום לשלשולים והפרעות בעיכול? הרבה תודה!
שלום לך, את טוענת שכאשר את מתרגשת את סובלת מיציאות רכות. האם את מקבלת ברזל? אם היציאות רכות עד 3 פעמים ביום, אני לא חושבת שזאת בעיה. את את חושבת שזאת בעיה, לכי לעשות בדיקת צואה. בנוסף, אפשר לקחת פרחי באך, אפילו רסקיו, להרגעה. תמציות באך בטוחות לשימוש בכל מצב, כולל הריון. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696