השפעות הורמונליות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע -9 ומאז שגיליתי שאני בהריון אני מתיחסת גרוע לבן זוגי , מתיכה בו, כועסת עליו, בקושי נותנת לו לגעת בי פיסית, למרות שהוא ממש זהב צרוף. האם זה יכול להיות קשור לשינויים ההורמונליים? אני נוטה לשינויי מצב רוח משמעותיים עם שינויים הורמונליים.אינני מרגישה גם פיסית טוב בשל דלקת בקיבה כרונית. אודה להתיחסותך.
הי שרון, זה בהחלט יכול להיות מהשינויים בעקבות ההריון. יחד עם זאת, יש אפשרות לטפל בנושא באמצעות פרחי באך, שהם בטוחים לחלוטין לשימוש בהריון. פשוט חבל עליך ועל בן זוגך. מצאי מטפל בפרחי באך בסביבתך והעזרי בו. אשמח לעזור. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696