דופק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אתמול עשיתי בדיקת אולטרסאונד ראשונה. לדברי הרופא מדובר בהריון צעיר (שבוע 5 + יומיים). נצפה שק הריון עם עובר והכל תקין, אך לא נצפה דופק. נקבע לי תור חדש לעוד שבוע. האם יש סיכוי שעד אז יופיע הדופק? אני נורא לחוצה, זהו הריוני הראשון (טבעי) לאחר 3 שנים של נסיונות שכללו מתן הורמונים והזרעות. אנא ענו לי במהרה. תודה, אלין
לקריאה נוספת והעמקה
אלין, זה בהחלט יכול להיות עוד מוקדם מדי. דופק גם יכול להופיע בשבוע 7 או שמיני. תמשיכי לצפות לטוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה www.heal-la.co.il 08-9263369 050-7617696