לידה ומחסור בפקטור 11
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אניב שבוע 19 להריון ראשון יש לי מחסור בפקטור 11 (גורם קרישה) מסוג 2. יש לי 1% מהנורמה. שאלותיי הן: 1. האם מותר לבצע בדיקת מי שפיר? מבחינת נתוני הבדיקות אין צורך ממשי, אך בכל זאת אשמח לדעת אם במידה ואני מעוניינת בבדיקה, האם מבחינה המטולוגית יש בעיה/צורך בהכנה מוקדמת (פלאזמה) 2. האם מותר לקבל זריקת אפידורל בעת הלידה?
לקריאה נוספת והעמקה
את כל השאלות האלו עליך ללבן עם הרופא שלך. עדיין פורום תמיכה בלבד. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369