חיסון mmr
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. בשבוע שעבר קיבלתי חיסון mmr לאחר שהיה לי מגע ישיר עם חולה חצבת.למזלי אני לא נדבקתי בחצבת. לחרדתי מזה יומיים יש לי איחור במחזור ואני במתח שמא אני בהריון? האם זה מסוכן? יש למישהו עצה עבורי?????????????
לקריאה נוספת והעמקה
עצתי: בידקי אם את אכן בהריון. תשאלי רופא . אפשרות נוספת- תתקשרי למרכז טרטולוגי - http://www.health.gov.il/pages/default.asp?PageId=1117&catId=150&maincat=36
קודם כל תעשי בדיקת הריון, ואז במקרה הצורך תתייעצי עם הרופא. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369