בירור לגבי ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולן בת 26, כמעט חודשיים בהפסקה, אחרי 6 שנים של שימוש גלולותי. המחזור ה-1 והיחידי עד כה הגיע כולה 4 ימים אחרי שהפסקתי ונמשך 32 ימים. קיימנו יחסים ביום הביוץ המשוער, הווה אומר ביום ה- 18, 14 יום בדיוק לפני המחזור. המחזורים עד הגלולות היו סדירים למדי, לצערי ללא מספרים מדויקים. שאלתי היא האם למחזור הבא, שבו אשתמש בערכת ביוץ, חהתייחס כמחזור בן 32 ימים או לא? סליחה על האורך, ושוב תודה לכולן על עבודתכן בקודש!
שלום לך, תראי, הגלולות גורמות למחזור מלאכותי. לוקחים גלולות אין דימום, מפסיקים אותן וכעבור כ-4 ימים יש דימום. אין ביוץ בזמן הגלולות. יש נשים שלוקח לגוף שלהן זמן לחזור לפעילות טבעית ואי אפשר לומר כמה זמן זה לוקח. אני יכולה להמליץ לך על טיפול ברפואה סינית או רפלקסולוגיה כדי להחזיר את הגוף לפעולתו ההורמונלית הטבעית. אם תרצי אוכל להמליץ. כל טוב ובהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369