היריון ועמילז גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בחמש השנים האחרונות נכנסתי פעמיים להריון לא רצוי. בשתי הפעמים היו לי בחילות נוראיות עד לרמה של אישפוז התייבשות וצורך בעירוי נוזלים. בנוסף רמות העמילז בגוף עלו מאוד כתוצאה מההקאות. בשני המקרים ביצעתי הפסקת הריון. שאלתי היא האם בהכרח זה יקרה לי גם בהריונות הבאים? מדוע זה קורה? האם יש סיכון בכך שרמת העמילז עולה כל כך? האם ניתן למנוע זאת? יש טיפול מלבד להיות מאושפזת במהלך החודשים הראשונים של ההריון מחוברת לעירוי? תודה
שלום הדס, רצוי שתשאלי בפורום רפואי. בנוסף, רצוי לעשות ברור עם הרופא שלך, מהי הסיבה שהעמילז עולה אצלך בהריון. מאחלת לך שבפעם הבאה הכל יהיה יותר טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369