כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 39+4. רציתי לדעת כיצד מורגשים צירים מדומים. בשבוע האחרון, יש ימים בהם אני מרגישה כאב בטן באזור הבטן העליונה, ולאחר שעה בערך זה חולף. האם אלו צירים? האם זו מערכת העיכול? תודה
גלית, צירים בבטן מזכרוני הם לאורך הבטן בקו האמצע. יש נשים שאצלן הצירים בגב. שימי לב אם יש מחזוריות זמנים בין הכאבים. בשלב שלך אלה כבר יכולים להיות צירים אמיתיים. בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369
אני בשבוע ה11 הריון ראשון, וממש כואבת לי הבטן (כאב דיפוזי) במשך החודש וחצי האחרונים ועכשיו התחיל לכאוב לי מאוד גם הגב התחתון. האם זה אופייני? מה ניתן לעשות כדי להקל על הכאב? אנא ענו לי בדחיפות, כי אני ממש סובלת, וגם אקמול לא עוזר לי... תודה רבה, אילה בת 23.5