אולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, תאריך וסת אחרון: 1.2.08 - הריון ראשון. היום ביצעתי בדיקת אולטרסאונד וגינלי, לפי הבדיקה נמצא: שבוע: חמישי + 6 ימים מבנה שק: סדיר -ברחם רקמה עוברית: נצפתה דופק עוברי: לא הודגם CRL - 2.3 מ"מ הערות: עובר ללא דופק עדיין. הומלץ בדיקה נוספת בעוד שבוע. האם זה בסדר שבשלב זה של ההריון אין עדין דופק ? אם כן באיזה שבוע כבר ניתן לראות דופק? תודה קארין
קארין, לגבי הדופק שאלי בפורום רפואי. אני מאד ממליצה לך לקנות ספר עדכני בנושא הריון ולידה. המידע המצוי בפורומים אינו מספיק כדי להבין היטב את התהליך. כל טוב, צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369