פחד מהקאות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 8 להריוני ואני מרגישה לאט לאט שבימים האחרונים מתגברת אצלי הנטייה לבחילות וכמו כן להקאות בהכנסת אצבע אחת לפה אני יכולה לחסוך לעצמי סבל של שעות ואפילו של לילה שלם, ופשוט להקיא ואחר כך להרגיש נפלא אך אני מפחדת פחד איום ונורא לעשות זאת. זהו הריון שני שלי ואני סבלתי המון מהקאות בראשון וגם פחדתי, וכשנכנסתי להריון הזה הצהרתי שלא אפחד מהקאות.ואני אכן מפחדת מהסיטואציה נורא. בבקשה עזרה..........דחוף.
מה באמת יקרה אם תכניסי אצבע לפה ותקיאי, אם זה גורם לך הקלה? השאלה באיזה תדירות זה קורה? נסי להחזיק איזה שהוא שמן עם ריח רענן לידך ותראי אם זה גורם לך להרגיש יותר טוב. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369