בייבי יוגה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחפשת פרטים על הרציונל של התרגול הגופני ב"בייבי יוגה", האם מישהו\י מכיר\ה מקור מידע מהיימן ומעמיק? תודה.
נורית, גם אני לא מבינה. יוגה הוא תרגול גוף-נפש. אפשר לנסות לעשות לתינוק תרגילים מהיוגה, אך אך יכולים להיות בעצם כל סוגי התרגילים שאת יכולה לעשות לתינוק שלך. מה שחשוב הוא המגע. אני ממליצה ללמוד עיסוי תינוקות ולהתחיל אותו הכי קרוב לאחר הלידה. זה יכול להיות בהתחלה אפילו 5 דקות. העיסוי הוא על הגוף הערום (מלבד חיתול). רצוי לעסות את התינוק לפני האמבטיה ולהאכיל אותו לאחר הרחצה. יש סיכוי שהתינוק ישן הרבה יותר טוב. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369