שאלה לגבי בדיקת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, עשיתי בדיקת הריון ביתית והתשובה חיובית, הגניקולוג אומר שמבחינתו בדיקה ביתית זו עובדה מוגמרת, האם לסמוך על הבדיקה או לעשות בדיקת דם בכל זאת?? יש לציין שזו הפתעה גמורה עבורינו לאחר 6 שנים של טיפולים והבדיקה נעשתה עוד לפני האיחור....
אם יצא חיובי בבדיקה הביתית התשובה חיובית. לפעמים בבדיקה ביתית התשובה שלילית או לא ברורה ואז בדיקת גם מאשש את ההריון. שיהיה בהצלחה. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369
לצביה, תודה על היחס האכפתי והאדיב, ועוד שאלה קטנה: הרופא אמר לי לחכות 10 ימים אם הבדיקה חיובית ואז לבוא אליו, האם בשבוע 6 רואים דופק / שק וכו' והאם מותר לעשות בתחילת ההריון בדיקה וגינאלית (פנימית) ?? בתודה מראש....