ילדתי ילד לפני הזמן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי את בני בשבוע 31, משקל 1555 . הוא נולד עם חיידק "קלפסיאלה" בדם. בפגיה סיפרו לי שהוא עבר החיאה כשניסו לנתק אותו ממכונת ההנשמה והוא לא עמד בזה. שאלותיי: 1. האם יש נזק לטווח רחוק עקב חוסר החמצן שלא הגיע למוח לכמה שניות? 2. האם החיידק שהיה בדם יהיו לו השלכות בהמשך- קוגנטיביות, שכלי?
לקריאה נוספת והעמקה
כנרת יקרה, תצטרכי להתייעץ עם מומחה לרפואת ילדים. אני מאחלת לך שתזכי לגדל את בנך בבריאות ובאושר. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369