שיליית פתח ויוגה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 18 להריוני ואובחנה אצלי שיליית פתח- אין לי דימומים אך יש מעט התכווצויות וקיבלתי הוראה מהרופא: "לא להשתולל", לא לקיים יחסים ולא להרים משאות כבדים. אני מרגישה ממש מנוונת כי לפני ההריון הייתי מאוד פעילה- התעמלתי 3 פעמים בשבוע. האם אני יכולה ללכת לשיעורי יוגה???
שלום ענת, האם שאלת את הרופא שלך לגבי יוגה? האם תרגלת יוגה בעבר? יוגה זה לא בדיוק "שאנטי" זו עבודה מאסיבית. אני ממליצה לבדוק אצל מורה המדריכה יוגה להריון. אוכל להמליץ על אחת באזור מודיעין ובת"א. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369