שאלה מביכה...
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון שבוע 12 ומזה כשבוע נוטלת לפי המלצת הרופא שלי פרה-נטל. בשבוע האחרון כמות הגזים בבטן שלי ממש בלתי נסבלת- אני מתעוררת בלילה עם תחושה של בטן נפוחה וכואבת, בקיצור- לא נעים... האם זו תופעת לוואי מוכרת של הפרה- נטל? האם זה נובע מהברזל? האם זה עתיד להחלש או לעבור או שעליי להחליף תוסף? והכי חשוב- האם יש לי ממה להיות מוטרדת לגבי ההריון?? תודה רבה
האם זה סוג של כדורי ברזל? אם כן, תסתכלי בהוראות אם צריך ליטול עם אוכל או בזמן אחר. אני ממליצה לנסות לקחת עם מיץ תפוזים טבעי. ברזל נספג טוב יותר בתוספת לויטמין C. כמו כן אפשר לשנות את סוג הכדורים. יש המון סוגים של כדורי ברזל. כל טוב. צביה רן - היא-לה - נשים מטפלות בנשים ברפואה משלימה מטפלת בנשים עם קשיים רגשיים www.heal-la.co.il 08-9263369